170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 muhabirin kimliğini açıklıyor mu? Bildirimi yapan kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunur ve üçüncü taraflarla paylaşılır.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Kamu savcısı, şikayetçinin şikayeti veya beyanı hakkındaki şikayet hakkında, iddianın bir suç olduğu sonucuna varılırsa derhal bir soruşturma getirir. Soruşturma prosedürleri ve kanıtlar toplanır; Tanıklar dinlenme, keşifler veya uzman sınavı gerçekleştirilir, karşılık gelen yerler yazılır ve iddianın doğruluğu incelenir.
170 şikayet ne zaman sonuçlanır?
Uzmanlarımız doğrudan iletişim merkezimize gelen tüm çağrılara tepki verir ve ilk oturumda talepler alınır. Çağrıların cevabının hemen oluşturulamayacağı durumlarda, sorular en geç 72 saat cevaplanacaktır.
170’de ne şikayet edilir?
SSI şikayet hattı, Sosyal Güvenlik Kurumunun işlemleri için belirtilerinizi, duyurularınızı, sorularınızı ve önerilerinizi iletebileceğiniz bir telefon numarasıdır. Bu çizgi, çalışan hakları için danışma hattı olan ALO 170.
İhbarda isim vermek zorunlu mu?
Adınızı mesajınızda ve şikayetinizde vermiş olsanız bile, adınız yasanın yasa numarasına göre tutulacaktır.
170’i arayınca ne olur?
ALO 170 hattını ararsanız, yanınızda kimliğinizi yanınızda bulundurmanız önemlidir. ALO 170 hattını çağırdığınızda, bir uygulama oluşturulur ve uygulama takip numarası belirtilir. 3 iş gününden sonra, tekrar arayarak uygulama hakkında bilgi alacaksınız.
İhbar eden kişi bulunur mu?
155 Tüm iletişimin gerçek olarak kabul edildiği polis yardımı sisteme teslim edilir ve korunmuş tüm bildirimler gizlilik derecesi ve fesihin kesinlikle başkalarıyla paylaşılmadığını belirten vatandaşın kimliği ile kaydedilir. 155 Polis yardımı ve prosedürün kanıtı hakkında gerekli tüm bilgiler …
Şikayet ne zaman davaya dönüşür?
Şikayet Süresi: Şikayet süreniz 6 aydır. Buna göre, kimse sınav ve kolluk kuvvetleri ile ilişkili suçtan şikayet etmediyse, soruşturma ve kolluk kuvvetleri yapılamaz.
Bir şikayet kaç günde sonuçlanır?
Uygulamalar en geç en az 30 gün yanıtlanır.
170 nelere bakıyor?
Çalışma Yaşam İletişim Merkezi “Alo 170 70 7 gün 24 saat. ALO 170 İletişim Merkezi, İşçi ve Sosyal Sigorta ve Sosyal Sigorta Kurumu Bakanlığı ve Türk Çalışma Otoritesi tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunmaktadır.
Polise şikayet edildiğimi nasıl anlarım?
Polise şikayet ettiğimi nasıl bilebilirim? Bankanın “Vatandaş Savcılığı” nı, şehir mahkemesine veya şehrin şehrinin önündeki veya inandığınız yerin önündeki şehre giderek belirleyebilirsiniz.
Bir işyeri nasıl şikayet edilir?
Çalışanlar, ALO 170 ve www -tr web sitesi işverenleri için Çalışma Bakanlığı’na ALO 170- ve www..Tr web sitesi tarafından dikkat edeceklerdir.
ALO 170’den neler öğrenilir?
Çalışma Yaşam İletişim Merkezi “Alo 170 70 7 gün 24 saat. İletişim Merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Sigorta Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türk Çalışma Otoritesi tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunmaktadır.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
Cimer şikayetleri nedeniyle ne olur? CIMER başvuruları sorumlu kamu kurumuna iletilir ve bu kurum kurum tarafından incelenir. Başvurunun sonucu hakkındaki bilgiler başvuru sahibine iletilir. Başvurular en son 30 günde sonuçlandırılır.
174 şikayet edince ne olur?
ALO174 Gıda Hattı, tüketiciye sorumlu otoriteye kolayca ulaşmak, tek bir merkezden iletişime geçmek, tüketiciye mümkün olan en kısa sürede geri dönmek ve sonucu takip etmek için gıda hattı başlatıldı.
Şikayet eden kişinin kimliği açıklanır mı?
Kimlik ve iletişim bilgileri şikayet uygulamalarında gizlenemez.
Emniyet ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
155 Tüm iletişimin gerçek olarak kabul edildiği polis yardımı sisteme teslim edilir ve korunmuş tüm bildirimler gizlilik derecesi ve fesihin kesinlikle başkalarıyla paylaşılmadığını belirten vatandaşın kimliği ile kaydedilir. 155 Polis yardımı ve prosedürün kanıtı hakkında gerekli tüm bilgiler …
Cimer’e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Şikayet durumunda, Cimer personeli bunu gerekli görürse, kimlik ve iletişim bilgileri başvuran lehine gizlenebilir. Bu durumda, başvuranın kimliği ve iletişim bilgileri işlenir ve tamamlanır.
Sosyal hizmetlere isimsiz ihbar nasıl yapılır?
Vatandaşlarımız 0 (501) 183 0 183 İletişim Numarasından 7/24 ALO 183 Sosyal Destek Hattına ulaşabilir. İhmal, istismar, şiddet, yerli hemşirelik ördekleri ve ALO 183’e sosyal yardım gibi hattımızın hizmet modelleri için başvuruları değerlendiriyoruz ”dedi.